افتتاح عقیدتی سیاسی معاونت فاوای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  
پایگاه مردمی ارتش::عقیدتی سیاسی فاوای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه و معاون فاوا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، عقیدتی سیاسی فاوای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری، رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه، سرهنگ مسعود مقدس، معاون فاوا و جمعی از فرماندهان و مسئولان این معاونت افتتاح شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی برای همه کارکنان معاونت فاوا اظهار داشت: ارتباط مسئله مهم است اما مهمترین ارتباط، ارتباط با خداوند است و ارتباط با خداوند نیاز به ابزار و و سایلی دارد که محکم ترین آن‌ها ایمان و تقوای الهی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به اهمیت کار نظامیان و حساسیت این کار افزود: نظامی‌ها در دوردست‌ترین مناطق و سخت‌ترین شرایط خدمت می‌کنند و حافظ و پاسدار جان، مال و ناموس مردمند و به جهت همین حساسیت کاربود که حضرت امام(ره) با نگاه جامعی که داشتند و توجه به اینکه نظام ما یک نظام ارزشی و دینی است تشکیلات عقیدتی سیاسی را تاسیس کردند و این به این علت بود که وقتی به دست کسی اسلحه می‌دهند  باید معارف الهی را بداند و دوست را از دشمن بشناسد و با بصیرت و آگاهی وارد میدان جنگ شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین آفاقی به عنوان سرپرست و سروان ابوالفضل سالاری به عنوان معاون هماهنگ کننده این عقیدتی سیاسی معرفی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا